Mer Julklappar!

Ingen uppdatering igår som ni såg, men de är ju jul och då ska man inte sitta vid datorn, det hoppas jag att inte ni gjorde heller ;)

Klara är fortfarande i Norge, men hon kommer snart hem och jag åkte till mammas släkt i Värmland igår, men jag kommer hem ikväll och då blir det uppdatering.

Mer julklappar blev det igår som sagt.

x Seriebiljett till Gbg horse show
x Ännu mer kläder
x Smink
x Massa nagellack till min samling
x Mer smycken
x Halsdukar och mys vantar
x och mer pengar, nu jäklar får det nog bli Samshield hjälmen på horse showen :)

tidigare i veckan fick jag ju även

x Hunter stövlar svarta
x Kläder
x Halsdukar, mönstrade, stickade
x Smycken
x Pengar





Kommentarer
Postat av: sanna

Du får lägga in bilder på allt sen när du kommer hem :D

2010-12-25 @ 12:12:01
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: sanna

Du får lägga in bilder på allt sen när du kommer hem :D

2010-12-25 @ 12:12:36
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0