Lov imorgon!

Åh vad jag är avundsjuka på alla som har lov, jag är inte fri fören imorgon...
Aja vi har bara haft slappdagar hela veckan och imorgon blir grymt skoj, plusgymnsiets avslutningar är alltid grymma! Vi är alltid i vår stor biograf där lärarna kör en show för oss elever. Speciellt för imorgon är att vi ska få se på finalen i klasskampen, en tävling som pågått hela hösten för alla klasser(vår klass kom på 3:e plats, fatta vad surt) och få reda på resultatet i stylist SM. Sen givetvis fika (A).

08.20 tas även mina stygn, fasen vad jag tjatar om det men jag är super nervös. Det är hur många stygn som helst och jag minns när jag var yngre och hade 6 stygn i fingret som skulle bort, vad ont det gjorde. Det slutade med att jag fick ta bort dem själv bara för jag inte litade på sjukhus personalen, haha.

Haft en cill dag som sagt och det kommer fortsätta vara så. Jag ska till stallet senare när mamma kommer, Frida ska rida båda och sen ska allt fixas. Min filmkamera är helt stendöd så det finns ingen chans för film tyvärr :/

Jag har bestämt mig för att skriva ett intessant inlägg ikväll, ni bestämmer vad!
Vet att flera önskat ett inlägg om packning till meeting, så om inga andra förslag kommer kör vi på det!




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför låter du inte Bella nilsson rida dina hästar nu när du brytit armen? Ni har väl häst på samma gård?

:)

2010-12-21 @ 17:33:35
Postat av: enlly

era önskelistor ? :) <3

2010-12-21 @ 18:53:45
URL: http://cccipper.blogg.se/
Postat av: Amanda

ja packning:D

och närmare bilder på alla fina schabrak också hade varit kul ;)

2010-12-21 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0