Inte mig sjäv

Okej, god morgon alla läsare!
Jag har vart vaken ett tag nu, har jätteont i armen nu. Hoppas mamma vaknar snart så jag kan få ta en värktablett. Inte för att jag behöver hennes hjälp, men jag har 3 olika sorter som ska tas vid olika tillfällen och jag har inte lärt mig ordningarna ännu. Inte så likt mig, jag brukar ha stenkoll på allt, men jag har inte vart mig själv det senaste. Jag har ingen tidsuppfattning längre, när klockan är 3 på etermiddagen kan den lika gärna vara 5 på morgonen eftersom jag sover så oregelbundet. Sjukt jobbigt hade jag tyckt i vanliga fall eftersom jag är rutinmänniska. Nu spelar det ingen roll.
Vad ni har att vänta i inläggs-väg idag är ungefär detta,

X En häst som betytt lite extra för mig
X Mål för 2011
X Sen skulle jag vilja skriva om något i stil med, en person jag beundrar, någon jag inte klara mig utan, en blogg jag alltid läser eller liknande. Har ni något förslag?
X Dagens fråga



Kommentarer
Postat av: Lovisa

kan inte du skriva om hur du packar till meetings ? och allt som du har med dig ?:)

2010-12-10 @ 16:01:18
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

en person du beundrar :)

2010-12-10 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0