I'm back!

Hejsan bloggen! ♥
Jag är tillbaka efter en ganska lång tid, men jag tycker Elvira har skött bloggen jätte bra själv :)
Jag åkte som sagt till Norge i Onsdags morgon och kom hem igår kväll, åkte då direkt till Rasmus och sov hos honom och idag har jag träffat mina bästa vänner Camilla och Malin!
Julafton var grymt hihi och jag fick:
x En rosa mjukisddress
x Två par as goa mjuka strumpor
x En svart klocka med blingbling
x En fred perry tröja
x En rosa as mjuk och go halsduk
x Två böcker
x Godis
x Seriebiljetter till Göteborg Horse show
x 5000 kr
x Ett halsband med prinsesskrona + örhänge med prinsesskrona
x Örhänge med prinsesskrona + hårspännen med prinsesskrona
Tror jag fick med allt! ;)
Hoppa alla fick en jätte fin jul osv ♥
Massa bilder kommer snart tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Saknar dig SkatteN! Lääängtar som fan till gbg hs :D <3

2010-12-27 @ 21:43:13
URL: http://abelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0