Hemma igen...

Men tror ni jag fått bytt mina grejer? Nej...
Åh vad jag är sur, det ska alltid krångla när jag ska byta saker, så nu får mamma åka med mig ut när hon slutat jobbet.
Fick med mig några nagellack hem för ovanlighetens skull. Haha, från och med nu är det köpstopp på nagellack för min del! En ring, läppenna och tights inhandlades också.
Hittade lite smycken och nyårsklänning men jag orkade inte prova den, så jag hoppas den finns kvar ikväll så köper jag den då. Men sen tänker jag inte använda mer utav mina pengar utan spara till scandi. Haha jag kan ju alltid försöka ;)

Vad ska ni göra på nyår föresten?




Kommentarer
Postat av: Sarah

Vet inte än :)

Förresten vem skrev inlägget? :P

2010-12-27 @ 13:27:00
Postat av: Agnes Hansson

FESTAAAAAA!

haha sen tycker jag klara ska göra samma med mambo när hon kommer tillbaka :D

2010-12-27 @ 17:20:38
URL: http://aagneshansson.blogg.se/
Postat av: Klara

göra vad :o ?

2010-12-27 @ 23:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0