Helsingboooorg

Jag ska antagligen också till Helsingborg och tävla i Januari 2011
Så då möts jag och Elvira ännu en gång eftersom vi båda har C-ponnyer ;) Om vi nu ska hoppa samma klasser vilket jag inte har en aning om än haha. Får se om jag ska hoppa båda, men är ganska så säker på att Mambo ska dit. Ska bli kul eftersom jag aldrig vart där innan! Brukar aldrig tävla så tidigt på året faktiskt, men nu när jag inte har Mambo hemma så är det lite lättare och det är inte alltid jag som bestämmer tävlingarna så det är bara att åka med haha!

Fick jätte fina bilder från Evelina Gustavsson från Änglahoppet 2010 ♥
Söta va? ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Söt!!

2010-12-01 @ 22:45:15
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: Lovisa

SV Elvira:haha,aa det har vi:D Men det är jätte skönt och snyggt!!:D älskar min väst

2010-12-01 @ 22:53:33
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0