Gött

Nu är stygnen borta!
Höll på att spy så äckligt det såg ut, fy fan dem har snittat 15 cm på ovansidan underarmen.
Fick ett nytt mindre bandage vilket känns väldigt mysko, jag har ingen känsel på större delar av armen och jag har tappat hur mycket muskler som helst överallt. Så armen, handen och fingrarna ser hur taniga ut som helst jämfört med den andra. Konstigt nog är armen och handen jätte brun och inte av smuts alltså. Borde det inte vara tvärt om?
En annan sjuk sak är att tummen helt bytt plats, i och med att jag bröt radius som är benet i armen som hänger ihop med tummen. Jag har även alltid haft jordens skomakar-tummar men vänster tume är helt rak nu. Min hand ser ut att kunna var med i en skräckis nästan.

tog av det stora bandaget igår, ser ni va fräsht det var där under? haha not.
Men här ser ni vad skev min tummis är också, eller?





Rak arm? haha nej...


Här ser ni verkligen skillnaden på tummarna! Handen längst ner är som den ska vara ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte hängt med, hur bröt du armen ? :)

2010-12-22 @ 09:58:15
Postat av: madde

oj shit, kommer de rätta till sig sen ? :)



//www.suupermaddde.blogg.se

2010-12-22 @ 19:39:32
URL: http://suupermadde.blogg.se/
Postat av: madde

oj shit, kommer de rätta till sig sen ? :)



//www.suupermaddde.blogg.se

2010-12-22 @ 19:39:32
URL: http://suupermadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0