Godmorgon!

Haha asså jag har haft en sån sjuk natt, har drömt jättekonstigt, jätteverkliga drömmar och jag tror att jag har vart uppe och gått en massa?
Jag var nog lite väl trött, har haft en riktig party helg! Kommer ta ett tag att vila upp sig från den ;)
Men det var faktiskt värt det.
Idag är det inget speciellt som händer, skolan, stallet och plugg. Ungefär så som hela denna veckan kommer se ut ;)
Till helgen ska jag eventuellt vara hästskötare, svin kul i så fall, då får jag åka till Grevagården trots allt, även om jag inte får tävla då men :/
 kul att vara där bara och så får jag träffa Klara, saknar henne!
Bilder från helgens fester, vet att det är en hästblogg, men vi får göra ett undantag eftersom jag inte har några andra bilder att bjuda på.
Fredag- Först satt vi i aren på Hotell Radisson i göteborg innan vi drog vidare till krogen, okej jag är inte 18. Men tro mig, vill man in så kommer man in ;)
Radisson
Jag och Bella, dom två blonda därborta i hörnet.
Lördag- Fest med Bellas klasskompisar plus några till,
Om det är fint väder senare idag får kameran åka med, för nu behövs fräscha bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0