Fräsht!

Kom in från kvällspromenaden med dogen och har precis lagt mig, ny duschad i en nybäddad säng med nytvättde sängkläder. Den känslan kan man inte hissa nog många gånger.
Imorgon är det Tisdag, eller idag är det Tisdag kan jag till och med säga. 2 veckor sedan jag bröt armen, bara 4 veckor kvar i bandage och icke belstning utav vänster arm.
Gosch vad det kommer bli skönt när detta är över. Förutom att rida längtar jag efter kunna duscha ordentligt, kunna sminka mig ordentligt, tvätta händern som  vanligt, kunna smörja in mig med body lotion överallt. Jag längtar efter att mocka, att sopa stallgången, att kunna ta på hästarna täcken. Att kunna röra sig som vanligt helt enkelt.
På Onsdag tas som sagt stygnen och jag får ett mindre bandage, bara det kommer underlätta. Jag kommer kunna ha vissa kläder jag inte kunnat haft till exempel.

Nepp, nu blir det nog en film innan jag ska sova,
Natti alla läsare!

Btw, jag gästbloggade hos Tove förut idag,

http://abelson.blogg.se


Vovis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0