Elvira <3 Nagellack

Ni som följt min tidigare blogg vet att jag har en förkärlek till nagellack och igår när jag shoppade lite själv på stan efter skolan hittade jag ett dödligt snyggt! Är helt kär.
Riktigt juligt är det dessutom och det passar ju bra såhär års.
Nu r det ju en hästblogg vi driver, men jag var bara tvungen att visa er eftersom det är så himla snyggt. Ännu snyggare i verkligheten till och med.  
Fick även med mig en tub halsduk, Grazette´s Wondermask inpackning (grym), Julklappar till pappa, Transparent skjorta- Chep Monday, lösfransar och en kjol. Är egentligen ingen kjol människa, men jag kunde inte låta bli för denna var fin. 

Kommentarer
Postat av: emma

snyggt :D

2010-12-01 @ 12:42:10
Postat av: malin

visa allt på bild? :D

2010-12-01 @ 18:54:00
URL: http://malinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0