Dampi

Haha hemma från stallet, har fotat som bara den! Dock inte mina hästar, eftersom det börjat skymma när vi var klara med Idas.
Eller, vi gjorde ett försök med Toxan, men hon har inte blivit riden på ett tag nu så hon var helt galen! Slet sig från Ida och sprang runt och härja. Tills hon fastnade i tygeln och då ställde hon sig helt blickstilla. Knäpp häst!
Men vi tar foto utav mina pollar på söndag!


Snygga tjejer!


Lite reklam, snygga tröjor och pannband från Kingsland

Ridbyxor och sockar från Whitaker, PK


Haha jag ser ju lite sär ut på denna bilden, men Ida är as söt!

Kommer fler bilder snart, fick på ponnyerna i hagen och så ska jag ladda upp några sjukt fina jag tog på Ida och hennes ponnyer. Jag är en sjukt skillad fotograf ska ni veta!

 


Kommentarer
Postat av: josefine

har också det blåa pannbandet där det står KL med rött, det är grymt snyggt!

måste bara säga att er blogg är väldigt bra :)

2010-12-28 @ 19:46:36
Postat av: Jossan och Frida

snygga kläder! :)

2010-12-28 @ 20:00:39
URL: http://jfryttarna.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa, bilder!

2010-12-28 @ 21:32:28
URL: http://hereyouhaveit.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0