blogg.se

Som många säkert vet var det något strul med blogg.se igår så det gick inte att logga in. Därav ingen uppdatering igår kväll, men nu är allt i sin ordning igen.
Inte för att det gjorde mig så mycket, har tappat lusten till att blogga just nu, men det kommer väl tillbaks kanske. Men det känns som alla är så negativaa till allt jag skriver typ, att ingen är intresserad av inläggen. Men jag vet inte, det är kanske bara en känsla.


Idag börjar jag inte skolan förens vid 12 och slutar 3, riktigt gött. Första lektionen blev inställd så det är därför, så nu har vi bara stylist ämnet idag. Hantverk som det heter. Det är praktiskt prov för halva klassen, resten är modeller. Jag skulle egentligen stylat, men jag kan inte riktigt göra mitt bästa med en arm så jag får göra det nästa termin istället så idag ska jag bara först få en ansiktsrengöring, bli sminkad och få håret fixat. Rätt gött faktiskt att sitta i salongsstolen i några timmar.
Sen i eftermiddag ska jag och min bror till Torp, ett köpcentrum här i Uddevalla och handla julklappar, det är typ det jag har att göra idag.
Stallet fixade jag och mamma imorse faktiskt, det är därför jag är uppe så tidigt trots att jag har sovmorgon. Mamma skulle på någon filmpremiär ikväll så vi var tvugna att göra det på morgonen. Jag klarar ju inte allt själv när jag är en-armad, men det är faktiskt skönt att jag i alla fall kan vara där och göra lite trots allt.
Förr var jag ju alltid i stallet först på morgonen och fodrade och släppte ut och sen hela eftermiddagarna och red och mockade. Så den första veckan när jag inte gjorde nått höll jag ju på att dö av rastlöshet.
Hoppas Ida kan rida Thomsan idag med, jogga lite i ridhuset typ. Hon skrittade ut honom igår så det hade vart bra. Han håller på att sättas igång från sin lilla vinter vila. Jag önskar att jag kunde gjort det själv, men jag märkte det i tisdags när jag försökte rida att det nog inte var så bra ändå. Jag är rädd att det tar ännu längre tid för det att läka om jag inte vilar armen som det är sagt att jag ska.
Så jag får nöja mig med att gå med på marken när Ida skrittar, då får jag motion dessutom.


Nepp, nu får jag ha kallpratat klart.
Hörs senare, ska försöka klura ut något intressant att blogga om tills dess.



Btw, för er som inte vet vem Ida är så är det en tjej som har haft sina hästar installade hos mig sen typ, början av sommaren 08. Då bodde jag ju på gård och hade hästarna hemma. Men när vi flyttade ifrån gården och hyrde ett helt stall på urf istället följde Ida med även dit. Så vi har delat stall ett bra tag nu.





Filuren till vänster.



Kommentarer
Postat av: wilma

alla dina inlägg är bra elvira,

dina med klara :D

2010-12-17 @ 08:48:56
URL: http://wilmakullstroms.blogg.se/
Postat av: Mirja

Alla inlägg är bra. Tycker ni båda skriver jätte intressant! :D Och alla inlägg behöver faktiskt inte alltid "handla om något", ibland får man faktiskt skriva helt onödiga saker =)

Men jag tycker nt ni gör det för alla era inlägg är både läsvärda och roliga! :D

Jätte duktiga är ni :)

2010-12-17 @ 10:26:39
URL: http://mirjaadebruin.blogg.se/
Postat av: julia

er blogg e så fin, & jättebra! :D

2010-12-17 @ 14:35:35
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: andrea

åh, skönt att det har strulat för andra också! Trodde nämligen att det var min dator som helt hade krashat där ett tag ;)

2010-12-17 @ 21:38:09
URL: http://andreablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0