Areno som bäst

Bland de första starterna 2009
Innan det hade det flyttit på som bara den, alltid rosett med hem.
Ni ser att det inte ens går fort, haha han vinner så jäkla mycket mark och kan ta de värsta svängarna!
Förövrigt tror jag det är Sofia Genne som filmat och Elvira Henningsson som satt ihop filmen (y)
-
Sen tar vi ett jätte hopp!
Eftersom vi har vart borta otroligt mycket av olika anledningar.
-
Tror det kan ha vart precis efter jag fick tillbaka honom från Elvira :)
Han är så stilig på prisutdelningen tycker jag (a)
-
Vet att jag kommer få mycket kritik på den här rundan eftersom jag använder spöt ganska mycket, eller asså det tycker inte jag, jag använder det ju inte i onödan. Detta är en typisk runda där han testar mig haha och jag får igenom det! Dog inte världens vackraste runda.
-
Första omgången av eliten 2010!
Grym ponny.
-
Samma här i första klassen, det ser ut som jag segar as mycket endå vinner jag med typ 1 sekund haha.
Haha det var min och Areno's debut i MSVB ;)
-
Där går det hur lätt också, vann den klassen med.
-
Vi har många fler vinster innan denna tiden som i början. Vi vann våran första start tillsammans, kom fyra i andra osv osv..
Att hoppa en bana med den underbara häst är det bästa jag vet!
Det tråkigaste är att man vet aldrig hur han mår eller vad man ska säga, han säger inte ifrån när han har ont, det finns bara en sak man kan märka det på och det är på tävling. Han vet exakt hur många stopp man får ha innan man får gå ut från banan och in i transporten. På träning stannar han aldrig, men på tävling. Det är det som är det "farligaste" men nu vet jag exakt när han har ont, för jag känner honom utan och innan.

Kommentarer
Postat av: emma

exakt så är min ponny med fast han har inte ont. Men han har aldrig stannat på träning med mig, men på tävling kan han stanna på andrahindret och oftast det som är mot utgången. Men han älskar att hoppa det är de bästa han vet! Men det är som på tävling att han vill visa att han kan bestämma eller nått? något tips på vad jag kan göra? :) Älskar bloggen :D

2010-12-21 @ 12:18:33
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du rider sjukt snyggt! älskar din stil!:)

om man tycker att de är läskigt att hoppa högt, har du något tips för hur man kan få bort de?:)

Älskar bloggen!<3

2010-12-21 @ 13:39:40
Postat av: Anonym

Fina! :)

2010-12-21 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0