Nu ska det snart sovas!

Snacka om att veckodagarna bara rinner iväg! Imorgon är det redan Torsdag lixom, vilket betyder helg för min del som inte går i skolan på Fredagar...

Imorgon slutar vi dessutom tidigt pga att vi har Temadag och temat är "Hälsa". Vi kommer att få gå på en föreläsning utav en elitidrottare, gå på en Workshop, äta en hälsosam lunch och sedan utföra en valfri aktivitet.
Sedan blir det direkt till stallet och rida två, longera en.

Zeke har precis satts igång efter han fått fixat sina tänder och har ganska mycket energi just nu så det får bli longering imorgon och övermorgon också innan jag klättrar upp igen.
Toxan och LS ska ridas ut.

Just det har skrivit in mig på körskolan idag också, skönt! Nu ska jag köra på intensivt och så hoppas jag att jag är klar med det innan året är slut i alla fall.

Min dator är fortfarnde inte klar...irriterad? Jotack.
/ Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0