Datorproblem och gamla minnen!

Min Mac är fortfarande inte klar... över 1 månad sen nu, bra!
Min bärbara dell är gamal och seg och går inte att blogga ifrån. Eller jo, om man bara skriver vanlig text.
Så nu blev jag tvungen att starta upp min stationära dator som legat nere sen vi flyttade våren 2010. Haha här finns hela mitt liv mellan 2007-2009 i princinp och även lite äldre grejer. OM jag fick mig goa skratt och väckte många fina minnen när jag kollade genom alla bildmappar?!
Svårt att veta vilja bilder jag ska lägga upp, kom med förslag på saker ni vill se istället. Jag har det mesta om man säger så haha.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skulle vara kul om du kunde lägga upp bilder från din "fjortisperiod". Om jag förstått rätt så var du ganska bra vän med Isabella Nilsson då? Ni verkar inte vara det längre? Men bara om du känner att du vill ta upp det såklart :)

2011-11-07 @ 18:38:55
Postat av: Anonym

lägg upp massa gamla bilder :D

2011-11-08 @ 01:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0