Ärlighet varar längst...

Jag vill också rida SM i helgen!
Tekniskt sett hade jag faktiskt kunnat låna hem Thomsy över helgen och vart med, eftersom han fortfarande är min, men man måste ge sig någon gång. Det hade inte kännts helt rätt heller, det är ju faktsikt han och Linnea nu.


Men efter att sett alla facebook uppdateringar från folk som är på/påväg till SM i Helsingborg blir man mer än sugen och det känns lite konstigt att inte vara där. Jag har ju trots allt varit med på varje ponny SM sedan utomhus 2008.... Slutet är nära nu, det blir allt mer definitivt.
Skönt på ett sätt, läskigt och sorgligt på ett annat!

Ångrar även att jag inte la ner mer fokus på att kvala Toxan till ungponny-SM och det svider att kvalet gick ut 5/10 och vi blev färdig kvalade 8/10...

Ja, ja. Det blir tävling ändå i helgen,  Msv B med Toxica i Alingsås


/ Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0